preskoči na sadržaj
 

Maškare ća mogu maškare….

Petog  ožujka održan je maskenbal u našoj školi. Učenici i njihovi razrednici marljivo su se pripremali za ovaj dan. Danima prije toga pomno su i demokratski birali temu grupne razredne maske te osmišljavali kako će se najbolje predstaviti publici i strogom žiriju.

 Bez dobre organizacije nema ni dobre zabave, a za nju su ove godine bile zaslužne nastavnice Antonela Knežević i Mia Kiridžija Andrić koje su danima prije razmišljale kako maskenbal  učiniti što ljepšim.

Nakon maskiranja u učionicama razredi su se u dvorani predstavljali publici i komisiji. Svi razredi su imali grupnu masku, neki više neki malo manje maštovitu. Pojedini razredi su imali i prave predstave za što su bili prigodno nagrađeni. Članovi komisije morali su donijeti teške odluke o nagradama u raznim kategorijama.

Maskenbal je završio plesom i natjecanjem u raznim igrama među razredima. Natjecali su se u nošenju jaja na žlici, potezanju užeta, trčanju u vrećama i plesu u paru s narančom. Igre su se izmjenjivale među razredima, rivalstvo je raslo. Bilo je puno smijeha, napetosti, slavlja, ali i pokoje razočarano lice. Ipak je sve to samo igra, tješili su se međusobno. Sve što je lijepo kratko traje, tako i ova naša zabava. Prije odlaska učenici su saznali koje su se grupe i koje pojedinačne maske najviše svidjele žiriju te zadovoljni i sretni krenuli kućama. Za njima su krenuli i njihovi nastavnici malo sporijim korakom jer su željeli da ovaj dan malo duže potraje!

 

 

Integrirani dan u našoj školi

Učenici još jednom pokušali „hodati“ u tuđim cipelama


I ovog prosinca, devetu godinu zaredom, željeli smo u našoj školici na osebujan i dinamičan način obilježiti Međunarodni dan osoba s invaliditetom. U petak 2. prosinca 2016. god. otvorili smo vrata svim gostima i sudionicima integriranog dana kako bismo „hodajući“ u tuđim cipelama još jednom podsjetili na važnost poštivanja različitosti.
 

Ovogodišnji integrirani dan „Pokušaj hodati u mojim cipelama“ posvećen je svim osobama s poteškoćama, ali i ljudima koji ih okružuju. Uvijek iznova pokušavamo osvijestiti naše učenike, članove njihovih obitelji i širu zajednicu o potrebi prihvaćanja, uvažavanja i poštovanja osoba s invaliditetom koji jesu i trebaju biti punopravni članovi našeg društva. Učenici, roditelji i učitelji sudjelovali su u 16 radionca koje su vodili nastavnici naše škole, ali i gosti predstavnici brojnih udruga osoba s invaliditetom i institucija koje djeluju u našem gradu (Boćarski klub osoba s invaliditetom „Osječki osmijeh“, Udruga gluhih i nagluhih osoba Osječko-baranjske županije, Udruga dijabetičara, Crveni križ, Udruga slijepih i slabovidnih osoba „Svjetlost“, Udruge paraplegičara i tetraplegičara Osječko-baranjske županije, Dokkica – osječka kreativna kućica, predstavnica Ureda dječje pravobraniteljice Sanja Vladović, profesor Željko Rački s Fakulteta odgojnih i obrazovnih znanosti, Društvo „Naša djeca“). U radionici organiziranoj za učitelje dr. sc. Ljiljana Igrić s Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta u Zagrebu govorila je o načinima pružanja podrške školama, u razvoju inkluzivnog obrazovanja. Dragi gosti bili su nam i učenici OŠ Antuna Mihanovića iz Osijeka.

Zahvaljujemo svima koji su sudjelovali u realizaciji još jednog integriranog dana Pokušaj hodati u mojim cipelama, veselimo se zajedničkom druženju i ponovnom susretu dogodine na desetom jubilarnom obilježavanju Dana osoba s invaliditetom.


 



Cijenimo različitosti, potičemo toleranciju

Osmu godinu zaredom 3. prosinca 2015./2016. godine u našoj školi poseban je dan jer je posvećen osobama s invaliditetom, a mi ga svake godine vrlo osebujno i maštovito obilježavamo.

Ovogodišnji integrirani dan Pokušaj hodati u mojim cipelama posvećen je poštivanju različitosti i razvijanju tolerancije među učenicima, a aktivnosti su se odvijale na dvije lokacije – u matičnoj i područnoj školi Sarvaš.

U matičnoj školi radilo se u sedamnaest radionica koje su vodili nastavnici naše škole i dragi nam gosti: predstavnik Centra za nestalu i zlostavljanju djecu gospodin Boris Radanović, predstavnice Udruge „Veliko srce malom srcu“ dr. Nevenka Turjak i gospođe Valentina Mikić i Larisa Šargač, iz Centra za tehničku kulturu gospođa Nataša Dorić, predstavnice Udruge „Dokkica“ gospođe Tomislava Brajdić, Dea Kučević, Ines Perić i Mirna Šmit, iz Medijacijskog centra „MSvijet“ gospođe Vesna Grabar, Linda Dori Vukas, Tea Popović i gospodin Hrvoje Harač, predstavnica PRONI centra za poučavanje mladih gospođa Maja Knežević, iz Nansen dijalog centra gospodin Igor Đorđević, predstavnica Crvenog križa gospođa Matea Milinković, studentica Učiteljskog fakulteta Ivana Sukop te gospođa Barbara Vnučec. Učenici su pomoću različitih aktivnosti, koje su provodili u radionicama, učili o toleranciji različitosti, načinima rješavanja sukoba i razumijevanju različitosti i jednakosti među ljudima. Putovali su kroz svijet bajki, proučavali animirani film kao sredstvo izražavanja i poticanja različitosti, glumački se izražavali kratkim improvizacijama na temu tolerancije i empatije među ljudima, snimali kratki film koji će biti prikazan svim učenicima škole, gledali film koji su poslala djeca iz Portugala i filmove koji potiču na uvažavanje različitosti, izrađivali bookmarkere i scenografiju i još mnogo toga. Izuzetno nam je drago što su u radionicama sudjelovali i gosti iz OŠ Antuna Mihanovića, učenici i psihologinja škole gospođa Silvija Mihaljević.

Osim radionica za učenike, održane su i radionice za učitelje i roditelje s temama o kroničnim bolestima srca i sigurnosti na internetu roditelja i djece. Završetkom planiranih aktivnosti u školskoj dvorani održana je tribina na kojoj je predstavljen rad svih sudionika i gdje smo s užitkom pogledali predstavu „Ružno pače“ koju su za sve prisutne pripremili učenici trećeg razreda.

U područnoj školi radilo se u nekoliko radionica zanimljivih naziva i aktivnosti. Radionice su vodili nastavnici naše škole te gosti: gospodin Antun Šikić iz Centra za tehničku kulturu,studentica Martina Metić, predstavnica Društva „Naša djeca“ Ela Vilupek, predstavnici Crvenog križa i PRONI centra. Kroz aktivnosti radionica učenicima su se nastojali približiti problemi različitosti i tolerancije, problemi rješavanja sukoba, razvijanja empatije, sprečavanja diskriminacije itd., a u svrhu promicanja tih vrijednosti i njihovog prihvaćanja u društvu. U brojnim radionicama izrađivali su se slikovni i uporabni materijali koji problematiziraju različitosti i toleranciju, a opet dječjim jezikom jednostavno prikazuju ključne probleme s kojima se svaki pojedinac susreće. Završetkom radionica u školskoj je dvorani održana zanimljiva tribina na kojoj je prikazan rad svih sudionika, a učenici su se posebno potrudili odabrati ključne trenutke svake radionice i time pokazali spremnost u radu i organizaciji integriranog dana.

Radosni smo što smo se i ove godine, pred najveće blagdane mira i ljubavi, oplemenili novim znanjima, mislima i porukama.

Svima od srca hvala. Vidimo se dogodine!
 


Autizam – upoznajmo posve drukčiji svijet

Šestu godinu zaredom 3. prosinca 2013./2014. godine u našoj školi poseban je dan jer je posvećen osobama s invaliditetom, a mi ga svake godine vrlo osebujno i maštovito obilježavamo.

Ovogodišnji integrirani dan Pokušaj hodati u mojim cipelama posvećen je osobama s autizmom pa smo mu pridodali i znakovit naziv To je moj svijet, a aktivnosti su se odvijale na dvije lokacije - u matičnoj i područnoj školi Sarvaš. U matičnoj školi radilo se u 16 radionica, zanimljivih naziva i aktivnosti. Radionice su vodili nastavnici naše škole te gosti:gospođa doc.dr.sc. Katarina Dodig - Ćurković, dr.med. gospodin Antun Šikić iz Doma tehnike u Osijeku, profesorica rehabilitatorica Centra za odgoj i obrazovanje „Ivan Štark“ Majda Vuković te asistenti Učiteljskog fakulteta u Osijeku Maja Brust Nemet i Željko Rački. Pridružili su nam se i roditelji naše škole gospođa Tatjana Grizelj i Ana Jelavić kroz rad u kreativnim i edukativnim radionicama. U područnoj školi Sarvaš učenici razredne nastave radili su 4 radionice, a učenici predmetne nastave sudjelovali su u raspravi i radionici o autizmu potaknuta pogledanim filmom Kišni čovjek (1988) kao ilustrativnim primjerom života osobe s autizmom.
U radionici za nastavnike govorilo se o novim spoznajama o autizmu u znanosti općenito dok se radionica za roditelje bavila osobnim iskustvima sudionika koja je s prisutnim gostima podijelila majka djeteta s autizmom. U brojnim radionicama izrađivali su se slikovni i uporabni materijali namijenjeni svakodnevnoj komunikaciji koji će poslužiti kao pomoć u nastavi djeci s autizmom: zrcala, slike na staklu, zrakoplovi s porukama podrške, ptice u origami izvedbi i drugi zanimljivi predmeti.

Učenici su, uz pomoć voditelja radionica i studenata Učiteljskog fakulteta u Osijeku, upoznali svijet osoba s autizmom te izradili plakat naziva Moj prijatelj. Vodeći motivi integriranog dana bili su pužići i sove kao simboli upornosti i mudrosti koje se često mogu povezati kao istaknute osobine osoba s autizmom. Završetkom radionica održana je zanimljiva tribina na kojoj je prikazan rad sudionika, a pjesmom, recitacijom i plesom predstavili su se i naši učenici koji imaju teškoće iz autističnog spektra. Integrirani je dan obilježila i prigodna prodaja kolača i drugih slastica te zadovoljno možemo zaključiti da smo u našoj školi još jednom uspješno obilježili međunarodni Dan osoba s invaliditetom i veselimo se novom susretu dogodine.

 

 

Integrirani dan- najava


„POKUŠAJ HODATI U MOJIM CIPELAMA“


         Naša škola već šestu godinu za redom  obilježava međunarodni Dan osoba s invaliditetom 3.prosinca 2012. kroz otvoreni integrirani dan s mnoštvom različitih tematskih, praktičnih i sportskih aktivnosti za učenike u matičnoj i područnoj školi, te edukativna predavanja za roditelje i učitelje drugih osnovnih škola Grada Osijeka. 

Ove godine integrirani dan realizirat ćemo kroz 16 radionica s ciljem „razbijanja“ predrasuda i neznanja, poticanja integracije učenika s teškoćama i osoba s invaliditetom u redoviti odgojno obrazovni sustav i aktivnosti zajednice; osnaživanja učenika, roditelja i učitelja, te senzibiliziranja šire lokalne zajednice. 

      Sudionici ovog događaja su učenici , roditelji i djelatnici naše škole, učitelji drugih škola, volonteri, asistentii predstavnici udruga osoba s invaliditetom i udruga koje djeluju u korist osoba s invaliditetom:
• Udruga gluhih i nagluhih OBŽ
• Udruga paraplegičara i tetraplegičara OBŽ
• Udruga slijepih Osijek
• Udruga športske rekreacije invalida Osijek
• Udruga za Downov sindrom OBŽ i Grada Osijeka
• Udruga „Zvono“
• Udruga „Breza“ i „Dokkica“
• Sportska udruga slijepih Svjetlost, Osijek
• Edukativna radionica za roditelje: Djeca sa prirođenim srčanim greškama i drugim srčanim bolestima“ -  Udruga „Veliko srce malom srcu“
• Edukativna radionica za učitelje drugih osnovnih škola: Predavanje „Dijete sa šećernom bolesti u školi“-  dr.školske medicine Ivana Dorušak i osobni primjeri mladih dijabetičara Udruge Dijanet

      Cilj obilježavanja ovoga datuma jest povećanje svijesti i pokušaj razumijevanja pitanja invaliditeta s naglaskom na prava osoba s invaliditetom te poticanje na podršku i praktično djelovanje na svim razinama.


    Tijekom integriranog dana bit će postavljeni prodajni štandovi u predvorju škole. Sav prihod namijenjen je kupovini didaktičkog materijala za djecu s teškoćama.


Pozivamo Vas da se i vi uključite u našu akciju.
Dobro nam došli u školu.

Ravnateljica
A.Krampač-Grljušić, dipl.def

 

Integrirani dan

„POKUŠAJ HODATI U MOJIM CIP
ELAMA“
5. prosinca 2011. god.

Početak prosinca u našoj školi već tradicionalno je posvećen obilježavanju međunarodnoga Dana osoba s invaliditetom. Shodno tome, petu godinu za redom, 5. prosinca organiziran je integrirani dan „Pokušaj hodati u mojim cipelama“ s ciljem razbijanja predrasuda i stjecanja znanja o djeci s teškoćama, poticanja integracije djece s teškoćama u redoviti odgojno-obrazovni sustav, osnaživanja učenika, roditelja, učitelja te senzibiliziranje lokalne zajednice.


Ovogodnišnji integrirani dan bio je osmišljen i posvećen boljem razumijevanju slabovidnih i slijepih osoba te nastojanju njihovoj što boljoj integraciji. Kako bi se učenike i ostale goste potaknulo na aktivnosti, pripremljeno je petnaest različitih tematskih, praktičnih i sportskih aktivnosti za učenike te dva edukativna predavanja za roditelje i učitelje drugih škola grada Osijeka.
Sadržaji radionica bili su: izrada Brailleova pisma, osmišljavanje slikovnica za slijepe, ukrašavanje čestitki i čarobnih štapića, pripremanje ukusnih kolača, istraživanje činjeničnih podataka i zanimljivosti o poznatim slijepim osobama, tonsko snimanje slikovita opisa grada riječima te upoznavanje životnih priča naših gostiju – gospodina Tomislava Vampole, Nevene Benić, Ive Vinklera , Mirsada Bećirovića i Marijana Mlikote. Učenicima su u radionicama pomagali učitelji, volonteri i asistenti naše škole te gošća Dagda Brakus. Kako smo, osim na učenje, usmjereni i na športske aktivnosti, tako ih ni ovom prigodom nije izostajalo. Učenici su pokušali što uspješnije proći poligon s povezima na očima, igrali su nogomet za slijepe (gol bal), trenirali judo, pikado i kuglanje, a u tome su im najveća pomoć, podrška i savjetnik bili gospodin Stojan Bjelajac te članovi športske udruge slijepih „Svjetlost“. Područna škola Sarvaš obilježila je ovaj dan isključivo športskim aktivnostima ne bi li učenici, našavši se u realnim situacijama slijepih osoba s obzirom na prostor i orijentaciju, uvidjeli kako je to „hodati u mraku“.
No, učenici nisu bili jedini vrijedni toga dana, nego je održana i radionica za naše učitelje i učitelje drugih osnovnih škola u kojoj im je prof. Jasna Rajn iz Zagreba pokušala predstaviti načine prepoznavanja slabovidnih učenika, prilagođavanja nastavnih metoda te ih je upoznala s oblicima podrške za djecu toga oštećenja na razini države. Bili su vrijedni i roditelji kojima je održano predavanje gospođe Anite Lukić pod nazivom „Videći vodič pod povezima“.
Popis svih sudionika teško je navesti, ali važno je naglasiti da su zajedničkim snagama do krajnjih rezultata došli svi naši učenici, roditelji, djelatnici škole, učitelji drugih osnovnih škola, studenti Učiteljskog fakulteta, volonteri i asistenti, slijepe osobe, edukatori Centra „Vinko Bek“ iz Zagreba, Športska udruga slijepih „Svjetlost“ te poznati slijepi hrvatski sportaš Mirsad Bećirović. Svima se ovi putem na ukazanom trudu, strpljenju i vještinama kojima su nas poučili od srca zahvaljujemo. S obzirom na postavljene ciljeve kojima želimo osigurati pristup jednakosti svim učenicima bez obzira na vrstu i stupanj oštećenja, poticati poštivanje prava osoba sa invaliditetom, osigurati trajnu naobrazbu stručnjaka i roditelja kao trajnih partnera, surađivati s institucijama neformalnog odgoja i obrazovanja i upoznati lokalnu sredinu s djelovanjem naše škole, možemo zaključiti da smo ostvarili očekivane rezultate. Svim posjetiteljima pružili su ključne obavijesti, znanja, razvijali smo njihove vještine te smo senzibilizirali sudionike i javnost za pristup ravnopravnosti i jednakosti te uputili na mogućnosti pružanja podrške osobama s invaliditetom.

Kako su izgledale aktivnosti toga dana, pogledajte fotografije u prilogu i priloženi filmić.

 

 

Integrirani dan

POKUŠAJ HODATI U MOJIM CIPELAMA 2010./2011. godine


Već treću godinu u našoj se školi 3. prosinca održao integrirani dan Pokušaj hodati u mojim cipelama s kojim se ujedno obilježava Međunarodni dan osoba s invaliditetom. Integrirani se dan ostvario kroz 16 radionica namijenjenih učenicima naše škole, učiteljima, roditeljima i gostima s ciljem upoznavanja problematike vezane za djecu i učenike s teškoćama, poštivanja dječjih prava, izbjegavanja nasilja u školi i mirnog rješavanja sukoba. Učenici i učitelji su kroz radionice naučili kako poštivati različitosti koje ih okružuju, uvažiti dječje pravo te uočiti da svako dijete ima jednaku mogućnost obrazovanja u svojoj školi i sredini u kojoj živi. Posebni gosti integriranog dana bili su hrvatski košarkaški reprezentativci u invalidskim kolicima koji su nam kroz košarkašku utakmicu s našim učenicima pokazali da im sportski duh ne nedostaje. Učenici su odigrali utakmicu u kolicima te su iz osobnog iskustva vrlo brzo uočili s kakvim se teškoćama susreće osoba koja ima ograničene mogućnosti kretanja. Kao sudionici radionice izrade predmeta od slame pridružili su nam se članovi udruge „Slama“ s voditeljem Nikolom Fallerom, radionice su vodili gosti iz Škole za tekstil, dizajn i primjenjene umjetnosti, studenti Ekonomskog faulteta Osijek, a sve događaje u školi pratio je uvijek nama dragi gost - osječki gradonačelnik Krešimir Bubalo.


Integrirani dan

POKUŠAJ HODATI U MOJIM CIPELAMA 2008./2009. godine

Dana 3. prosinca 2008. u sklopu Integriranih dana, održano je 17 radionica namjenjenih učenicima škole, učiteljima drugih škola, i studentima na temu djece s posebnim obrazovnim potrebama, tolerancije, različitosti, dječjih prava i nasilja u školi, mirnih rješavanja sukoba.

Organizatorice

Aleksandra Krampač-Grljušić, prof.
Anita Šojat, prof.

Koordinatorica tribine

Zvjezdana Sikra-Golemac, prof.

Posebna gošća
Mila Jelavić, dipl. iur., dječja pravobraniteljica

- zalaže se za zaštitu i promicanje prava i interesa djece s posebnim potrebama
- predlaže poduzimanje mjera za izgradnju cjelovitog sustava zaštite i promicanja prava djece i za sprečavanje štetnog djelovanja koja ugrožavaju njihove interese
- obavještava javnost o stanju prava djece
- upoznaje i savjetuje djecu o načinu ostvarivanja i zaštite njihovih prava i interesa
- surađuje s djecom
- potiče ih na izjašnjavanje i uvažava njihovo mišljenje
- inicira i sudjeluje u javnim aktivnostima usmjerenim na poboljšanje položaja djece
- predlaže mjere za povećanje njihovog utjecaja u društvu


Najava integriranog dana

OBILJEŽAVANJE DANA OSOBA S INVALIDITETOM

U OŠ LJUDEVITA GAJA U OSIJEKU

 

Autori: Krampač-Grljušić A. 1, Opačak T.2

1.OŠ Ljudevita Gaja, 31000 Osijek, Hrvatska
2.Ured pravobraniteljice za djecu, 10000 Zagreb, Hrvatska

 

SAŽETAK

Ključne riječi: integracija, Međunarodnim danom osoba s invaliditetom

Opća skupština UN-a proglasila je 1992. godine 3. prosinca Međunarodnim danom osoba s invaliditetom. Ciljevi obilježavanja ovog datuma su povećanje svijesti i razumijevanja pitanja invaliditeta, s naglaskom na prava osoba s invaliditetom, ukazivanje na trendove i mobilizacija za podršku i praktično djelovanje na svim razinama.

Upravo zato se u osnovnoj školi Ljudevita Gaja u Osijeku, tradicionalno obilježava   ovaj datum, pod nazivom „Pokušaj hodati u mojim cipelama“. Sudionici toga dana nose bedževe s ispisanim dječjim pravima, a da bi sve bilo još vjerodostojnije, oni „hrabri“ međusobno zamjene tenisicu ili cipelu.

Ciljevi integriranog dana su „razbijanje“ predrasuda i neznanja o djeci s teškoćama, poticanje integracije djece s teškoćama u redoviti odgojno-obrazovni sustav, osnaživanje učenika, roditelja i učitelja te senzibilizacija lokalna zajednice.

Djelatnici škole, učenici, roditelji, učitelji drugih škola, studenti i udruge osoba s invaliditetom kroz različite radionice na teme: djeca s teškoćama, tolerancija, dječja prava, mirno rješavanja sukoba, medijacija, znakovni jezik i sl., dijele iskustva te uče nova znanja i vještine koja potom prenose drugima. Organizira se i tribina na kojoj sudionici prezentiraju svoj rad te prodajna izložba.

Podržavajući dobru praksu i promovirajući njihov status inkluzivne škole, na tribini je 2008. sudjelovala dječja pravobraniteljica ističući nužnost stvaranja brojnih preduvjeta za ostvarivanje stvarne inkluzije.

Tu zadaću sve uspješnije ostvaruju u OŠ Ljudevita Gaja gdje je svaki dan inkluzivan, a obilježavanje Međunarodnog dana osoba s invaliditetom na ovako prepoznatljiv način zasigurno pridonosi uklanjaju predrasuda i neznanja, podjela na „njih“ i „nas“ te pridonosi kvaliteti života i školovanja djece s teškoćama u razvoju.

 

CELEBRATING OF THE INTERNATIONAL DAY OF PERSONS WITH DISABILITIES
IN ELEMENTARY SCHOOL “LJUDEVIT GAJ” OSIJEK

Authors: Krampač- Grljušić A. 1, Opačak T.2

1 Elementary school “Ljudevit Gaj”, 31000 Osijek, Croatia
2 Office of the Ombudsperson for Children, 10000 Zagreb, Croatia

 

ABSTRACT

Keywords: Integration, International Day of Persons with Disabilities

UN General Assembly declared in 1992. 3rd December International Day of Persons with Disabilities. The Day aims to increase awareness and promote a better understanding of disability issues with a focus on the rights of persons with disabilities, pointing out the trends and mobilize support for practical action at all levels.

That is why Elementary School “Ljudevit Gaj” in Osijek, traditionally celebrated this date, entitled "Try walking in my shoes." Participants on that day wear badges inscribed with children's rights. To make event more authentic, "brave" ones exchange their shoes.

The goals of this integrated day are to reduce prejudice and ignorance of children with disabilities, to promote the integration of children with disabilities into the regular educational system, to empower students, parents and teachers and to raise sensitivity for disability issues of local communities.

School employees, pupils, parents, teachers from other schools, students and NGOs of persons with disabilities, through a variety of workshops on the theme such as children with disabilities, tolerance, children's rights, peaceful conflict resolution, mediation, sign language, etc., share experiences and gain new knowledge and skills, and then spread them to others. Panels where participants presented their work have been also organized in school along with selling exhibitions.

With aim to support the good practice and to promote school’s status of inclusive school, at the panel in 2008 participated Ombudsperson for Children who stressed out the necessity of creating a number of preconditions for achieving real inclusion.

This task is quite successfully achieved in the Elementary School “Ljudevit Gaj” where every day is inclusive, but marking the International Day of Persons with Disabilities in such an identifiable manner certainly contributes to eliminate prejudice and ignorance, a division on "them" and "us" and contributes to the quality of life and education of children with disabilities.

 

Raspored zvona

                     

12:00 - 13:00 - ručak u produženom boravku (prije poslijepodnevne nastave)

13:10 - 14:00 - ručak u produženom boravku (nakon prijepodnevne nastave)

12:20 - 13:30 - ručak u produženom boravku u PŠ Sarvaš

13:10 - 13:55 - prvi sat u poslijepodnevnoj smjeni za učenike od 1. do 4. razreda


Vozni red autobusa

  

U privitku se nalaze sve informacije o voznom redu školskog autobusa.


Informacije

   

U privitku se nalaze termini individualnih razgovora (informacija) za roditelje u matičnoj i područnoj školi.


Potvrde o školovanju

                                                    

Obavijest o potvrdama o školovanju možete pronaći na gornjoj ikoni.


Zakoni i pravilnici


E-dnevnik

Upisi u srednju školu

   


Upisi u prvi razred

             

U privitku se nalaze informacije o upisu učenika u prvi razred osnovne škole.


Kalendar
« Rujan 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji


Tražilica



Korisni linkovi
Lista linkova je prazna

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja

Anketa
Crno ili bijelo?




Arhiva dokumenata




preskoči na navigaciju