Pokušaj hodati u mojim cipelama
I ove školske godine obilježili smo Međunarodni dan osoba s invaliditetom s ciljem razbijanja predrasuda i neznanja o osobama „drukčijima od nas“.
Školski projekt Pokušaj hodati u mojim cipelama posvećen je svim osobama s invaliditetom i poteškoćama, ali i promociji različitosti, inkluzije i izgradnje (samo)poštovanja. Uvijek iznova pokušavamo osvijestiti naše učenike, članove njihovih obitelji i širu zajednicu o potrebi prihvaćanja, uvažavanja i poštovanja osoba s invaliditetom koji jesu i trebaju biti punopravni članovi našeg društva.
Zbog izmijenjenih uvjeta rada tijekom školske godine 2021./22. uzrokovanih pandemijom bolesti COVID-19, obilježavanje Međunarodnog dana osoba s invaliditetom bilo je nešto skromnije, ali i dalje sa snažnom porukom. U petak 3. prosinca 2021. učitelji su posvetili svoje sate provedbi školskog projekta organizirajući prigodne aktivnosti koje su provodili s učenicima određenog razreda: radionice o različitosti, analize videomaterijala, rasprave, čitanje tekstova koji promiču različitost, upoznavanje bontona osoba s invaliditetom, scenske improvizacije i dr.
U želji da svi naši učenici uživaju ljudska prava i slobode na ravnopravnoj osnovi s drugima, šaljemo poruku:
Naša su djeca različita. Njihova je individualnost neprocjenjiv dar koji ih određuje kao osobe. Inkluzija nas uči poštivati sve razlike, odbaciti predrasude i svladati prepreke na putu. Uči nas da volimo, prihvaćamo i poštujemo sebe onakve kakvi doista jesmo.
I put koji vijuga, i onaj koji je ravan, i onaj koji je isprekidan vode k istom odredištu – cilju. Putujmo zajedno.
Neka nam svaki novi dan donese svijest zajedništva u našim različitostima. Obojimo našu budućnost – svatko svojom bojom. Šarenilo naših individualnosti ujedinit će i stvoriti bolji svijet.
« Srpanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |